سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه هوم پاد اپل تا اوایل 2018 به تعویق افتاد

عرضه هوم پاد اپل تا اوایل 2018 به تعویق افتاد
اگر برای خرید هوم پاد اپل طی ماه آتی برنامه ریزی کرده بودید، حالا باید زمان بیشتری منتظر باقی بمانید. اپل امروز در بیانیه تازه ای اعلام کرده که گرچه نمی تواند برای استفاده مردم از این اسپیکر هوشمند صبر کند اما نیازمند زمان بیشتری برای آماده سازی هوم پاد برای مصرف کنندگان است. این دستگاه قرار بود طی ماه آتی میلادی با قیمت 349 دلار عرضه شود.

اپل حالا می گوید که عرضه دستگاه به اوایل سال 2018 میلادی موکول شده است. هوم پاد به گونه ای طراحی شده که مانند ورژن پریمیوم نخستین اسپیکرهای هوشمند آمازون با سری آمازون اکو به نظر می رسد. در ابتدایی ترین حالت، این محصول اسپیکر و دستیار دیجیتالی را با یکدیگر ادغام می کند. در حالی که آمازون از دستیار دیجیتالی الکسا در محصولاتش استفاده می کند، هوم پاد اپل همراه با سیری به دست مشتریان می رسد.

هوم پاد اپل به چیپست A8 مجهز شده که پیشتر در آیفون 6 یافت می شد. اسپیکر مورد اشاره از یک ووفر 4 اینچی، شش میکروفون و 7 توییتر بهره می برد و می تواند با تشخیص محل قرارگیری خود در خانه، صدا را تنظیم کند تا بهترین تجربه از پخش موسیقی کسب شود. حتی اگر دو هوم پاد را در یک اتاق قرار دهید، دو دستگاه از وجود یکدیگر مطلع می شوند و به کمک یکدیگر قابلیت هایشان را بهبود می دهند.

به جز آمازون و هوم پاد اپل، از جمله دیگر اسپیکرهای هوشمند می توان به سری گوگل هوم، مایکروسافت اینووک و محصولاتی از سامسونگ و سونی که هنوز عرضه نشده اند اشاره کرد.