سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریافت اندروید8توسط ال جی وی 30

ال جی وی 30 نسخه پیش نمایش اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کند

نسخه پیش نمایش اندروید 8 اوریو اکنون برای کاربران ال جی وی 30 قابل دریافت است. به این ترتیب می‌توان از قابلیت های اندروید 8 اوریو در ال جی وی 30 لذت برد.

این خبر برای تمامی کاربران پرچمداران جدید ال جی خوشحال‌کننده است، تا وقتی که بدانند نسخه پیش نمایش اندروید 8 اوریو تنها برای کاربران ال جی وی 30 در کره جنوبی قابل استفاده است. برای دریافت به‌روزرسانی، باید از طریق اپلیکیشن Quick Help اقدام کرد. بعد از باز کردن برنامه، باید گزینه LG OS Preview را برگزید.

بعد از ارسال درخواست با کلیک بر روی این گزینه، کاربر در ماه جاری یک نوتیفیکیشن دریافت کرده و سپس آپدیت به صورت OTA برای وی ارسال خواهد شد. به محض نصب این نسخه پیش نمایش، قابلیت‌های جدید اندروید 8 اوریو همچون حالت تصویر در تصویر قابل استفاده خواهد بود. مزیت این قابلیت که بسیاری به دنبال آن هستند، امکان مشاهده ویدیو حین انجام کارهای دیگر و استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها است.

 

نسخه پیش نمایش اندروید 8 اوریو تنها در کره جنوبی قابل دریافت است

ال جی و گوگل سال گذشته نیز همکاری یکسانی با یکدیگر کرده بودند. در سال 2016 حدود دو هزار کاربر ال جی جی 5 در کره جنوبی توانستند خیلی زود نسخه پیش نمایش اندروید 7 نوقا را دریافت کنند و از آن لذت ببرند. خوشبختانه در سال جاری، به منظور دریافت نسخه پیش نمایش اندروید 8 اوریو برای ال جی وی 30 محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد. بعید به نظر می‌رسد امسال، امکان استفاده از این نسخه برای کاربران سایر کشورها مهیا شود. با این حال کاربران مشتاق باید گوشی به زنگ باقی بمانند!