سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مانیتور ایسوس مدل MZ27AQ

بررسی مانیتور 27 اینچی ایسوس MZ27AQ ؛‌ تلفیقی از زیبایی و کیفیت در دنیای نمایشگرها

در بررسی مانیتور 27 اینچی ایسوس MZ27AQ (سری ASUS Designo MZ27AQ) نمایشگر جدید ایسوس را از نظر طراحی، عملکرد فنی، مشخصات سخت افزاری، امکانات صدا و قابلیت‌های نرم افزاری بررسی ‌می‌کنیم تا ارزش خرید این مانیتور عریض برایمان مشخص شود.

حدودا دو سال پس از عرضه‌ی مانیتور ASUS Designo MX27A که در سال 2015 موفق به کسب جایزه‌ی iF Design Award شد، می‌گذرد و حالا یک بار دیگر نمایشگر جذابی از این سری پیش رویمان قرار دارد. مانیتور 27 اینچی ایسوس MZ27AQ نیز درست مشابه تمام هم‌خانواده‌هایش در سری دیزاینو کمپانی ایسوس، علاوه بر اینکه عملکرد فنی قابل قبولی را مهمان چشم‌هایتان می‌کند، طراحی بسیار زیبایی نیز دارد و با حذف فریم‌های دور نمایشگر، با یکی از کامپکت‌ترین نمایشگرهای 27 اینچی عریض بازار روبه‌رو هستیم.

اگر طراحی ظاهری این غول 27 اینچی در نگاه اول برایتان خیره‌کننده نیست، پس بهتر است این نکته را هم بدانید که در باکس پشتی مانیتور 27 اینچی ایسوس MZ27AQ اسپیکرهای استریوی 6 واتی قرار داده شده که کمپانی خوش‌نام هارمن کاردن برای ساخت آنها در کنار ایسوس بوده است. اگر اینها باز هم برای جلب توجهتان کافی نیست، باید بدانید که یک ساب ووفر 5 واتی درون جعبه‌ی این نمایشگر قرار دارد که در پشت صحنه‌ی ساخت آن هم از توان فنی مهندسان هارمن کاردن و قابلیت‌هایی نظیر سونیک مستر ایسوس بهره گرفته شده است!