سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکشن لانچر با پشتیبانی از اسنشال فون و قابلیت Adaptive Icons بهر


اکشن لانچر با پشتیبانی از اسنشال فون و قابلیت Adaptive Icons به‌روزرسانی شد

لانچر اندرویدی محبوب اکشن لانچر اخیرا به‌روزرسانی مهمی دریافت کرده که قابلیت های مفیدی به آن اضافه می کند. با ارتقاء به نسخه 31، اکشن لانچر حالا به طور رسمی از اسمارت فون مشهور اسنشال فون هم پشتیبانی به عمل می آورد.

همچنین پشتیبانی از قابلیت Adaptive Folders هم یکی دیگر از مهم ترین خصوصیات این نسخه به شمار می آید. Adaptive Folders به شما اجازه تغییر شکل پوشه ها را می دهد تا فقط به پوشه های دایره ای محدود نبوده و بتوانید آن ها را به شکل مستطیل و قطره اشک هم در بیاورید.

مضاف بر این، قابلیت آیکن های تطبیق پذیر که قبلا به صورت پولی ارائه میشد هم در این آپدیت کاملا رایگان شده است. یکی دیگر از خصوصیات خوب این به‌روزرسانی هم پشتیبانی از فونت Product Sans گوگل محسوب می شود تا بتوانید این فونت را برای تمام آیتم های صفحه خانه موبایل تان به کار ببرید.

اکشن لانچر در به‌روزرسانی های اخیرش به پشتیبانی از قابلیت های اندروید اوریو توجه ویژه ای داشته. به‌روزرسانی نسخه 31 هم از این قاعده مستثنی نبوده و حالا امکان پین کردن ویجت ها و میان بر اپلیکیشن های اوریو را نیز در آن مشاهده می کنید.

و در نهایت به گفته توسعه دهنده، آپدیت نسخه31 اکشن لانچر باگ های نسخه های قبلی را برطرف کرده و در مجموع عملکرد نرم و روان تری را به نمایش می گذارد. برای دریافت این نسخه می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.